Skip to content Skip to footer

אולימפיק לגון – איה נאפה

מלון אולימפיק לגון אחלה מלון למשפחות, הוא בסיס אירוח הכל כלול 🙂

אתר הנופש אולימפיק ממוקם 150 מטרים מהחולות הזהובים של לנדה גולדן ביץ' שבאיה נאפה.

זהו אתר נופש בדירוג 5 כוכבים המציע 5 בריכות מוקפות בגנים מטופחים, מרכז ספא עם סאונה, בריכה מקורה וחמאם, 8 מסעדות ומועדון לילדים.

מתקנים נוספים באתר כוללים חדר כושר, מגלשות מים, מגרש טניס וחדר משחקים.

באתר הנופש יש 314 סוויטות וחדרים, כולם מעוצבים באלגנטיות בצבעים עדינים ובריהוט עץ. בכל יחידות האירוח יש מיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח עם ערוצי לוויין, כספת, מיני בר ומכונת קפה. כולן נפתחות למרפסת או לטרסה, וכמה מהן משקיפות על הגן, הבריכה או הים התיכון.

הנכם מוזמנים להתחיל את היום בארוחת בוקר קפריסאית עשירה, ולאחר מכן ליהנות ממאכלים קפריסאים מסורתיים, ממנות ים תיכוניות או ממנות יפניות, באחת מ-4 המסעדות המגישות ארוחת צהריים או ערב, וכוללות גם מזנון מיוחד עבור ילדים. תוכלו ליהנות מקוקטיילים אקזוטיים המוגשים לאורך כל שעות היום בבר המעוצב בסגנון מודרני, או בבר הבריכה. צוות בידור ייעודי מגיש תכנית מעוצבת בצורה מקצועית עם פעילויות בפנים או בחוץ. שירותים נוספים באתר כוללים שירות שמרטפות, שירות חדרים ודלפק קבלה הפתוח 24 שעות ביממה.

גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי זמינה בכל השטח, וחניה ללא תשלום זמינה באתר אף היא. מרכז העיר לרנקה נמצא במרחק של 45 ק"מ , ואילו נמל התעופה הבינלאומי של לרנקה נמצא במרחק של 52 ק"מ.

פרוטאראס שוכנת במרחק של 8 ק"מ, וחוף ניסי מרוחק כ-5 ק"מ משם.