Skip to content Skip to footer

מלון אמאבי – פאפוס

סקירת מלון אמאבי פותח תחת המותג, והוא המלון הראשון בקפריסין שעוצב במיוחד רק עבור זוגות, ומתאים לאורחים בגילאי 18 ומעלה בלבד. המלון נמצא במיקום מעולה, ממש על החולות הזהובים של חוף דגל כחול בפאפוס (Paphos), ומציע נוף של הטירה מימי הביניים והנמל הישן והציורי, ונוף ישיר של הים והשקיעה הקסומה מכל חדרי האירוח והאזורים הציבוריים.

זה מקום אירוח בדירוג 5 כוכבים עם בריכה חיצונית, בריכה מקורה ומרכז כושר. המלון מספק סביבה ייחודית ונהדרת לזוגות – אווירה שקטה ואינטימית שמאפשרת לברוח מהעולם החיצוני וליהנות משלווה נהדרת. במקום הזה זוגות יכולים ליהנות ללא שום דאגות.

במסגרת תנאי אירוח חצי פנסיון פרמיום תוכלו ליהנות מחוויית ארוחה אינטימית במחיר משתלם מאוד. ארבע מסעדות על פי נושא, עם מקומות ישיבה בפנים ובאוויר הפתוח בסביבה מהממת, מציעות חוויה עשירה ומגוונת של ארוחות ושתייה. האיזון בין אוכל משובח, טיפולי ספא, מתקני פנאי ופעילויות מבטיח לכם שהייה כיפית עם רגעי אינטימיות, זמן איכות וזיכרונות משותפים.

מקום האירוח נמצא במרחק הליכה מטירת ימי הביניים, מהנמל הישן וממרכז התיירות, ובמרחק 25 מ’ מחנויות, מתחמי חיי לילה ועוד. נמל התעופה הבינלאומי של פאפוס נמצא במרחק 16 ק“מ, ונמל התעופה הבינלאומי של לרנקה (Larnaca) נמצא במרחק של 136 ק”מ ממקום האירוח.